Oprogramowanie dla biznesu

Next Business Day Service + 1

Next Business Day Service + 1
ZyXEL rozszerza usługę „Next Business Day Service + 1” ZyXEL Communications, stale podnosząc jakość usług serwisowych dla swoich klientów, rozbudowuje usługę Next Business Day +

ZyXEL rozszerza usługę „Next Business Day Service + 1”

ZyXEL Communications, stale podnosząc jakość usług serwisowych dla swoich klientów, rozbudowuje usługę Next Business Day + 1. Opcja gwarantuje, że w przypadku wystąpienia problemu z produktem, użytkownik otrzyma urządzenie zastępcze do 48 godzin od momentu zgłoszenia, na czas usunięcia usterki. Usługa NBD+1 nie oznacza dodatkowych kosztów dla klientów, ponieważ została zagwarantowana w cenie produktu.

Producent rozszerza swoją usługę na przełączniki z linii ZyXEL GS2200 oraz XGS, a także firewalle linii ZyWALL USG 100/ 200/ 300/1000/2000. Usługa będzie aktywna od 1. czerwca 2011 r.

Bezpłatny serwis do 48 godzin

Us

A to już wiesz?  Polskie firmy pomagają światowym liderom tworzyć innowacje

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy