Aktualności Biznes Telekomunikacja

Transcom już 15 lat w Polsce. Planowany dalszy rozwój technologiczny i kadrowy

Transcom już 15 lat w Polsce. Planowany dalszy rozwój technologiczny i kadrowy
Transcom Worldwide Poland obchodzi 15-lecie działalności. Firma należy do największych w branży call center – zatrudnia 1,2 tys. pracowników, a najbliższe rekrutacje mogą obejmować kolejnych 150 osób. Dalszy rozwój Transcomu ma dotyczyć m.in. nowych

Data publikacji: 2018-11-28
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Transcom już 15 lat w Polsce. Planowany dalszy rozwój technologiczny i kadrowy
Kategoria: Telekomunikacja, BIZNES

Transcom Worldwide Poland obchodzi 15-lecie działalności. Firma należy do największych w branży call center – zatrudnia 1,2 tys. pracowników, a najbliższe rekrutacje mogą obejmować kolejnych 150 osób. Dalszy rozwój Transcomu ma dotyczyć m.in. nowych technologii.

Transcom już 15 lat w Polsce. Planowany dalszy rozwój technologiczny i kadrowy Telekomunikacja, BIZNES - Transcom Worldwide Poland obchodzi 15-lecie działalności. Firma należy do największych w branży call center – zatrudnia 1,2 tys. pracowników, a najbliższe rekrutacje mogą obejmować kolejnych 150 osób. Dalszy rozwój Transcomu ma dotyczyć m.in. nowych technologii.

Transcom Worldwide Poland obchodzi 15-lecie działalności.
Firma należy do największych w sektorze call center w Polsce – zatrudnia obecnie 1,2 tys. pracowników, a najbliższe rekrutacje mogą obejmować kolejnych 150 osób.
Dalszy rozwój Transcomu ma być przede wszystkim oparty na ciągłej budowie tzw. multilingual hub, nowoczesnym podejściu do rekrutacji oraz poszerzaniu oferty przy użyciu nowych technologii.

 

Transcom Worldwide Poland jest częścią koncernu Transcom, globalnego lidera outsourcingu usług w dziedzinie obsługi klienta, który posiada 50 oddziałów zlokalizowanych w 20 krajach na całym świecie. W Polsce firma zaczęła swoją działalność w 2003 roku od jednej lokalizacji w Olsztynie. W 2007 r. otworzyła oddział w Gdańsku, a w 2016 r. w Białymstoku. W ciągu 15 lat Transcom urósł od kilkunastoosobowego zespołu do jednego z wiodących pracodawców w branży BPO/SSC, zatrudniającego ok. 1,2 tys. osób.

 

– Można powiedzieć, że rozwijamy się w Polsce tak długo, jak cała branża BPO/SSC. Dzięki temu widzimy, jak wiele zmieniło się na przestrzeni ostatnich 15 lat. Zaczynaliśmy od stosunkowo prostej obsługi jednego klienta, by w ciągu półtorej dekady nie tylko pozyskiwać nowych, coraz większych partnerów biznesowych z różnych branż, lecz również obsługiwać ich w coraz szerszym zakresie i przy wykorzystaniu nowoczesnych technologii. Inny jest dziś także rynek pracy, który wymusza na nas ciągłą ewolucję w podejściu do rekrutacji i utrzymania pracowników – dlatego wdrażamy program Ścieżki Kariery 2.0, którym staramy się wpisać w wymagania kandydatów do pracy, dotyczące takich kwestii jak forma zatrudnienia i możliwości rozwoju. Rynek pracy jest dziś wymagający, ale jesteśmy gotowi  niemal w każdej chwili zatrudnić ok. 150 pracowników do projektów, które obecnie realizujemy  – mówi Jolanta Budzińska-Korneluk, Client Service Manager w Transcom Worldwide Poland.

A to już wiesz?  GUS: Polacy znów wysyłają coraz więcej SMS-ów

 

Technologia i języki obce

W portfelu Transcomu znajduje się obecnie kilkunastu klientów. To duże i rozpoznawalne marki w swoich branżach: bankowości, ubezpieczeniach, telekomunikacji, AGD, e-commerce i motoryzacji. Do realizacji projektów Transcom wykorzystuje zestaw nowoczesnych kanałów komunikacji, takich jak aplikacje mobilne, media społecznościowe oraz wideo czat. Ostatnie z narzędzi służy firmie do tworzenia innowacyjnego projektu dla niemieckiego giganta w sektorach logistyki i telekomunikacji. Polega on na wideo weryfikacji tożsamości klientów rejestrujących telefoniczne karty pre-paid. Transcom jako pierwsze contact center w Polsce i Europie podjął się tego zadania, które do tej pory należało raczej do administracji publicznej.

 

W skali globalnej Transcom znajduje się w procesie ciągłych zmian, które mają wpływ na funkcjonowanie polskich oddziałów. Jednym z przejawów rozwoju jest wprowadzanie do oferty nowych rozwiązań technologicznych, bazujących na sztucznej inteligencji. To m.in. Virtual Agents, Robotic Process Automation czy analizy konwersacyjne.

 

– Staramy się nieustannie rozwijać zakres naszych kompetencji, a powyższy przykład wideo weryfikacji najlepiej to obrazuje. W tym kontekście warto przypomnieć, że ponad 5 lat temu rozpoczęliśmy także przekształcanie polskich oddziałów w tzw. multilingual hub, czyli centra kompetencji językowych. Nasi konsultanci wspierają dziś klientów równolegle w 12 różnych językach, w tym. m.in. niemieckim, francuskim, hiszpańskim, ukraińskim, włoskim i w językach skandynawskich – wymienia Grzegorz Baran Client Service Manager w Transcom Worldwide Poland. – Podsumowując 15 lat obecności na polskim rynku, możemy stwierdzić, że  osiągnęliśmy zakładane cele rozwoju. Dzięki temu jesteśmy dziś stabilni i mamy wystarczające możliwości, żeby dalej poszerzać naszą działalność – dodaje Grzegorz Baran.

źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
Transcom już 15 lat w Polsce. Planowany dalszy rozwój technologiczny i kadrowy Telekomunikacja, BIZNES - Transcom Worldwide Poland obchodzi 15-lecie działalności. Firma należy do największych w branży call center – zatrudnia 1,2 tys. pracowników, a najbliższe rekrutacje mogą obejmować kolejnych 150 osób. Dalszy rozwój Transcomu ma dotyczyć m.in. nowych technologii.
Hashtagi: #Telekomunikacja #BIZNES

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy