Aktualności Biznes Telekomunikacja

„Wszystko 50% taniej” – Vectra z jesienną kampanią wspierającą sprzedaż

„Wszystko 50% taniej” – Vectra z jesienną kampanią wspierającą sprzedaż
Vectra, jeden z liderów usług telekomunikacyjnych, ruszyła z kampanią wspierającą sprzedaż. Klienci przez cztery pierwsze miesiące zapłacą za usługi 50% ceny. Za przygotowanie kampanii odpowiada Isobar

Data publikacji: 2019-10-08
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: „Wszystko 50% taniej” – Vectra z jesienną kampanią wspierającą sprzedaż
Kategoria: Telekomunikacja, BIZNES

Vectra, jeden z liderów usług telekomunikacyjnych, ruszyła z kampanią wspierającą sprzedaż. Klienci przez cztery pierwsze miesiące zapłacą za usługi 50% ceny. Za przygotowanie kampanii odpowiada Isobar Polska.

„Wszystko 50% taniej” – Vectra z jesienną kampanią wspierającą sprzedaż Telekomunikacja, BIZNES - Vectra, jeden z liderów usług telekomunikacyjnych, ruszyła z kampanią wspierającą sprzedaż. Klienci przez cztery pierwsze miesiące zapłacą za usługi 50% ceny. Za przygotowanie kampanii odpowiada Isobar Polska.

Vectra, jeden z liderów usług telekomunikacyjnych, ruszyła z kampanią wspierającą sprzedaż. Klienci przez cztery pierwsze miesiące zapłacą za usługi 50% ceny. Za przygotowanie kampanii odpowiada Isobar Polska.

Działania prowadzone są w kanałach ATL, BTL i online. Spoty radiowe są emitowane w największych stacjach, a komunikację OOH można zobaczyć na billboardach oraz na nośnikach w komunikacji miejskiej – w autobusach i warszawskim metrze. Częścią kampanii jest również komunikacja POS w placówkach Vectry. Działania ATL i BTL uzupełnia komunikacja w kanałach digital i w social mediach.

Za strategię, kreację i produkcję materiałów odpowiada agencja Isobar Polska (Dentsu Aegis Network Polska) z którą Vectra przedłużyła współpracę. Isobar odpowiada za działania komunikacyjne Vectry od maja 2017 r. Agencja świadczy usługi z zakresu strategii, kreacji, technologii oraz wsparcia w działaniach marketingowych we wszystkich kanałach.

Za planowanie i zakup mediów odpowiadają Starcom oraz Cube Group.

źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
„Wszystko 50% taniej” – Vectra z jesienną kampanią wspierającą sprzedaż Telekomunikacja, BIZNES - Vectra, jeden z liderów usług telekomunikacyjnych, ruszyła z kampanią wspierającą sprzedaż. Klienci przez cztery pierwsze miesiące zapłacą za usługi 50% ceny. Za przygotowanie kampanii odpowiada Isobar Polska.
Hashtagi: #Telekomunikacja #BIZNES

A to już wiesz?  Yealink poszerza portfolio urządzeń do Microsoft Teams w zakresie głosu i wideo

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy