Data publikacji: 2016-10-25
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Virgin Mobile zdobywa brąz w konkursie Effie® Awards
Kategoria: Telekomunikacja, BIZNES
„Daj się rozpieścić” to hasło długofalowej kampanii, która przyniosła Virgin Mobile brąz w konkursie Effie® Awards w kategorii „Telekomunikacja”.
„Daj się rozpieścić” to hasło długofalowej kampanii, która przyniosła Virgin Mobile brąz w konkursie Effie® Awards w kategorii „Telekomunikacja”. Przekazy łączone z wizerunkiem Gigababci złożyły się na spójną i konsekwentną komunikację marki, której celem jest „rozpieszczanie” klientów.
Jednolita platforma „Daj się rozpieścić“ pozwoliła na zbudowanie świadomości marki Virgin Mobile. Podkreśla również wartości największego wirtualnego operatora w Polsce oraz wyróżniki jego oferty. Bohaterką kreacji jest przebojowa Gigababcia, która dba o swoje wnuki – tak, jak Virgin Mobile skupia się na rozpieszczaniu klientów.
– Indywidualne podejście i dbałość o klienta nie tylko tworzą naszą ofertę, ale charakteryzują całą markę Virgin Mobile. Rozpieszczanie to nasz sposób na komunikację do szerszej grupy odbiorców, którzy poszukują przejrzystej oferty i szczerych przekazów – opisuje Piotr Suchodolski, dyrektor marketingu Virgin Mobile Polska. – Poprzez nasze działania marketingowe pokazujemy, że Virgin Mobile to operator, który jest blisko potrzeb klientów i pozostaje wobec nich uczciwy. Nie boimy się przy tym luzu i przymrużenia oka w komunikacji – dodaje.
Kampania „Daj się rozpieścić“ objęła działania w ATL, BTL, Digital, OOH i POSM. Za koncepcję kreatywną odpowiedzialna jest agencja Lubię to – linked by Isobar (Maciej Kozina, Joanna Biernacka, Adam Brzuszkiewicz, Szymon Pruszyński, Katarzyna Jarzyna). Po stronie Virgin Mobile – Grażyna Piotrowska-Oliwa, Piotr Suchodolski, Agnieszka Flis i Karol Ruciński. Za zakup mediów odpowiadał dom mediowy Mindshare (Anna Bieńkowska) oraz iProspect (Beata Nowalska i Karolina Gardzińska).
źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
Hashtagi: #Telekomunikacja #BIZNES