Aktualności Biznes

Salesforce zbadał, czego oczekują klienci usług kablowych i mobilnych

Oczekiwania abonentów telefonii i usług cyfrowych ciągle rosną. Oczekują oni wysokiej jakość treści, prostych modeli opłat, spersonalizowanych ofert, aplikacji mobilnych do realizacji płatności, rabatów na usługi strumieniowe oraz wysokiej jakości obsługi

Data publikacji: 2017-06-29
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Salesforce zbadał, czego oczekują klienci usług kablowych i mobilnych
Kategoria: , BIZNES

Oczekiwania abonentów telefonii i usług cyfrowych ciągle rosną. Oczekują oni wysokiej jakość treści, prostych modeli opłat, spersonalizowanych ofert, aplikacji mobilnych do realizacji płatności, rabatów na usługi strumieniowe oraz wysokiej jakości obsługi klienta.

Salesforce zbadał, czego oczekują klienci usług kablowych i mobilnych , BIZNES - Oczekiwania abonentów telefonii i usług cyfrowych ciągle rosną. Oczekują oni wysokiej jakość treści, prostych modeli opłat, spersonalizowanych ofert, aplikacji mobilnych do realizacji płatności, rabatów na usługi strumieniowe oraz wysokiej jakości obsługi klienta.

źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
Salesforce zbadał, czego oczekują klienci usług kablowych i mobilnych , BIZNES - Oczekiwania abonentów telefonii i usług cyfrowych ciągle rosną. Oczekują oni wysokiej jakość treści, prostych modeli opłat, spersonalizowanych ofert, aplikacji mobilnych do realizacji płatności, rabatów na usługi strumieniowe oraz wysokiej jakości obsługi klienta.
Hashtagi: # #BIZNES

A to już wiesz?  WhatsApp otwiera się na komunikację biznesową za sprawą Infobip

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy