Aktualności LIFESTYLE

Conversations w ofercie Infobip – nowe rozwiązanie dla contact center

W maju Infobip rozszerza ofertę o Conversations - nowe rozwiązanie dedykowane firmowym contact center, które pozwala integrować komunikację z klientami poprzez najpopularniejsze

Data publikacji: 2020-05-26
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Conversations w ofercie Infobip – nowe rozwiązanie dla contact center
Kategoria: , LIFESTYLE

W maju Infobip rozszerza ofertę o Conversations – nowe rozwiązanie dedykowane firmowym contact center, które pozwala integrować komunikację z klientami poprzez najpopularniejsze kanały.

Conversations w ofercie Infobip – nowe rozwiązanie dla contact center , LIFESTYLE - W maju Infobip rozszerza ofertę o Conversations - nowe rozwiązanie dedykowane firmowym contact center, które pozwala integrować komunikację z klientami poprzez najpopularniejsze kanały.

źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
Conversations w ofercie Infobip – nowe rozwiązanie dla contact center , LIFESTYLE - W maju Infobip rozszerza ofertę o Conversations - nowe rozwiązanie dedykowane firmowym contact center, które pozwala integrować komunikację z klientami poprzez najpopularniejsze kanały.
Hashtagi: # #LIFESTYLE

A to już wiesz?  Nowa aplikacja Fotolia na iPada

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy