Data publikacji: 2017-05-26
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Biuletyn Obsługi Klienta na Gali Złota Słuchawka i Telemarketer Roku 2017
Kategoria: Telekomunikacja, BIZNES
W specjalnym numerze Biuletynu Obsługi Klienta (5/2017) opublikowana została lista laureatów konkursów Złota Słuchawka i Telemarketer Roku 2017, organizowanych przez Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB.
W specjalnym numerze Biuletynu Obsługi Klienta (5/2017) opublikowana została lista laureatów konkursów Złota Słuchawka i Telemarketer Roku 2017, organizowanych przez Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB. Specjalny numer Biuletynu trafił do rąk laureatów oraz zgromadzonych gości podczas uroczystości wręczenia nagród, która miała miejsce 25 maja w Teatrze Capitol w Warszawie. W Biuletynie opublikowany został także wywiad z przedstawicielami zwycięzcy konkursu Złota Słuchawka w kategorii Komunikacja z klientem – projekty cc, którym został mBank S.A., otrzymując nagrodę za projekt Obsługa w Polskim Języku Migowym (PJM) w kanale wideo przez Eksperta online.
W najnowszym numerze Biuletynu poruszone są także m.in. zagadnienia związane z rozumieniem
i interpretowaniem niektórych terminów stosowanych w branży telemarketingowej. Zastanawiamy się też nad rolą
i popularnością wydawnictw branżowych, prezentujemy nowości technologiczne związane z branżą call/contact center.
Wydanie Specjalne Biuletynu Obsługi Klienta dostępne jest pod adresem: http://customercare.com.pl/AKTUALNOSCI/2017_bok.html
Wydawcą Biuletynu Obsługi Klienta jest CCMS, firma świadcząca usługi doradcze i szkoleniowe w obszarze komunikacji z rynkiem, struktur obsługi klienta i sprzedaży. CCMS jest także wydawcą publikacji książkowych z zakresu telemarketingu.
Z usług CCMS korzystali m.in.: Toyota Bank, Infakt, Morizon, pkt.pl, Sanitec Koło, Teleperformance, Energa, Instytut Rozwoju Biznesu (IBD), ITCard, La Lorraine Polska.
Kontakt:
Sylwester Kućmierowski
tel.: 780 106 820
mail: [email protected]
Robert Waker
tel.: 793 34 44 88
mail: [email protected]
www.ccms.com.pl
www.facebook.com/ccms.polska
źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
Hashtagi: #Telekomunikacja #BIZNES