Aktualności Biznes Telekomunikacja

Biuletyn Obsługi Klienta na Gali Złota Słuchawka i Telemarketer Roku 2017

Biuletyn Obsługi Klienta na Gali Złota Słuchawka i Telemarketer Roku 2017
W specjalnym numerze Biuletynu Obsługi Klienta (5/2017) opublikowana została lista laureatów konkursów Złota Słuchawka i Telemarketer Roku 2017, organizowanych przez Polskie Stowarzyszenie Marketingu

Data publikacji: 2017-05-26
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Biuletyn Obsługi Klienta na Gali Złota Słuchawka i Telemarketer Roku 2017
Kategoria: Telekomunikacja, BIZNES

W specjalnym numerze Biuletynu Obsługi Klienta (5/2017) opublikowana została lista laureatów konkursów Złota Słuchawka i Telemarketer Roku 2017, organizowanych przez Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB.

Biuletyn Obsługi Klienta na Gali Złota Słuchawka i Telemarketer Roku 2017 Telekomunikacja, BIZNES - W specjalnym numerze Biuletynu Obsługi Klienta (5/2017) opublikowana została lista laureatów konkursów Złota Słuchawka i Telemarketer Roku 2017, organizowanych przez Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB.

W specjalnym numerze Biuletynu Obsługi Klienta (5/2017) opublikowana została lista laureatów konkursów Złota Słuchawka i Telemarketer Roku 2017, organizowanych przez Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB. Specjalny numer Biuletynu trafił do rąk laureatów oraz zgromadzonych gości podczas uroczystości wręczenia nagród, która miała miejsce 25 maja w Teatrze Capitol w Warszawie. W Biuletynie opublikowany został także wywiad z przedstawicielami zwycięzcy konkursu Złota Słuchawka w kategorii Komunikacja z klientem – projekty cc, którym został mBank S.A., otrzymując nagrodę za projekt Obsługa w Polskim Języku Migowym (PJM) w kanale wideo przez Eksperta online.

W najnowszym numerze Biuletynu poruszone są także m.in. zagadnienia związane z rozumieniem
i interpretowaniem niektórych terminów stosowanych w branży telemarketingowej. Zastanawiamy się też nad rolą
i popularnością wydawnictw branżowych, prezentujemy nowości technologiczne związane z branżą  call/contact center.  

Wydanie Specjalne Biuletynu Obsługi Klienta dostępne jest pod adresem: http://customercare.com.pl/AKTUALNOSCI/2017_bok.html

Wydawcą Biuletynu Obsługi Klienta jest CCMS, firma świadcząca usługi doradcze i szkoleniowe w obszarze komunikacji z rynkiem, struktur obsługi klienta i sprzedaży. CCMS jest także wydawcą publikacji książkowych z zakresu telemarketingu.
Z usług CCMS korzystali m.in.: Toyota Bank,  Infakt, Morizon, pkt.pl, Sanitec Koło, Teleperformance, Energa, Instytut Rozwoju Biznesu (IBD), ITCard, La Lorraine Polska.

Kontakt:

Sylwester Kućmierowski

tel.:  780 106 820

mail: [email protected]

Robert Waker

tel.: 793 34 44 88

mail: [email protected]  

 

www.ccms.com.pl

www.facebook.com/ccms.polska

źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
Biuletyn Obsługi Klienta na Gali Złota Słuchawka i Telemarketer Roku 2017 Telekomunikacja, BIZNES - W specjalnym numerze Biuletynu Obsługi Klienta (5/2017) opublikowana została lista laureatów konkursów Złota Słuchawka i Telemarketer Roku 2017, organizowanych przez Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB.
Hashtagi: #Telekomunikacja #BIZNES

A to już wiesz?  Polska premiera HUAWEI Ascend P7 – doskonałość zdefiniowana od nowa

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy