CeBIT 2011 pod hasłem „Innowacje z ZyXELem!“ZyXEL zaprasza do odwiedzin swojego stoiska na targach CeBIT 2011. W Hanowerze producent zaprezentuje gamę najnowszych, wykorzystujących innowacyjne technologie, rozwiązań dostępu
INFORMACJA PRASOWA Warszawa, 02.11.2020 Grupa Waryński z szerokimi planami inwestycyjnymiWaryński S.A. Grupa Holdingowa, która realizuje projekty komercyjne i
Nowa biznesowa „hybryda” ZyXELa do zarządzaniaTajwański producent przedstawia nowy punkt dostępowy ZyXEL NWA-3166 z ekskluzywnym wyposażeniem: funkcja kontrolera WLAN, łączność WiFi a/b/g/n, realna przepustowość WiFi 100
ZyXEL oficjalnym partnerem IPTV Festiwalu TV w CannesOrganizatorzy tegorocznego Monte-Carlo Television Festival wybrali firmę ZyXEL jako dostawcę rozwiązań sieciowych do obsługi oficjalnego kanału TV wydarzenia. ZyXEL będzie od
83% pracowników w Polsce korzysta z pamięci USB bez zgody przełożonych52% respondentów uważa, że tymczasowe przechowywanie danych na przenośnych pamięciach USB nie jest postrzegane przez firmy jako działanie nios
Rośnie rola MBM Ontrack w strukturach globalnego lidera w dziedzinie odzyskiwania danych18/11/2004 | 13:00 | Kroll OntrackPolska premiera PowerControls 3.0 MBM Ontrack wprowadza do Polski PowerControls 3.0 najnowsze oprogramowanie
Warszawa, 21.03.2019 r.Informacja prasowaWszelkie instytucje finansowe są obecnie skarbnicą poufnych informacji na temat swoich klientów. Zakres danych, którymi dysponują pozwala następnie wykorzystywać je np. dla celów staty
Warszawa, 20.06.2018 r.Ponad połowa firm z polskiego sektora MŚP jeszcze nie jest w stanie określić, czy brexit będzie miał wpływ na prowadzą przez nich działalności. 15% przedsiębiorców ma jednak obawy związane z wyjści
Pięć obszarów cyberhigieny, które powinni znać pracownicyFirmom i instytucjom na całym świecie brakuje specjalistów w dziedzinie cyberochrony, co sprawia, że dane użytkowników w sieci nie są do końca bezpieczne. Sytuację
Warszawa, 27 kwietnie 2018 r.Informacja prasowa Firmy, które promują się w sieci wykorzystują dane użytkowników do zwiększania efektywności działań marketingowych. Przewidywanie zachowań i preferencji potencjalnych klient�