Z najnowszego badania firmy Kroll Ontrack wynika, że prawie 50 proc. firm na całym świecie doświadczyło w minionym roku utraty danych – e-maili lub dokumentów służbowych, a ich odzyskanie zajęło każdej z nich przeciętnie
Wielu administratorów działów IT nie przestrzega firmowych polityk bezpieczeństwa danych – wynika z analizy Kroll Ontrack. Specjaliści odzyskiwania danych i informatyki śledczej stworzyli listę błędów, jakich powinni wystrz
Warszawa, 24 maja 2018 r.Ponad połowa przedsiębiorców (prawie 53%) uważa, że płynność finansowa ich firm w ciągu najbliższych 6 miesięcy nie ulegnie zmianie. Mniejszy optymizm wykazuje 13% prowadzących biznesy, którzy spo
Teraz przy zakupie Acronis Backup & Recovery 11, klienci mogą skorzystać z atrakcyjnej zniżki. Od 14 maja do 30 czerwca 2012, zamawiając Acronis Backup & Recovery 11 za pośrednictwem autoryzowanych dealerów firmy Ac
Warszawa, 15 listopada 2016 r.Informacja prasowaPolsko-rumuńskie partnerstwo na rzecz rozwoju outsourcinguRozwój polskiego sektora nowoczesnych usług dla biznesu wiąże się nie tylko z powstawaniem nowych miejsc pracy. Polscy m
Eksport polskich usług rośnie ponad dwa razy szybciej niż eksport towarów. Tuż po transporcie, znaczący udział mają tutaj usługi z sektora technologii informatycznych. Istnieją firmy IT, które swoje usługi w większości ek
Warszawa, 18.01 2018 r.Autor: prof. Konrad Świrski, Prezes Transition Technologies S.A.To był wyjątkowy rok w branży ITW ubiegłym roku zawirowań na rynku IT było wiele. Stagnacja w przetargach na informatyzację instytucji p
Jak powstaje dobra informacja prasowa?W idealnym świecie tworzyliby ją do spółki Henry Kissinger, Adam Mickiewicz i wróżbita Maciej. Na szczęście i bez nich można przygotować dobrą informację prasową, stosując sprawdzon�
Informacja prasowaWarszawa, 17.07.2018r.Raporty Unii Europejskiej dotyczące strat żywności wskazują, że wynoszą one ponad 173 kg rocznie w przeliczeniu na mieszkańca. Za część z nich odpowiedzialna jest branża transportowa
ZyXEL rozszerza usługę „Next Business Day Service + 1”ZyXEL Communications, stale podnosząc jakość usług serwisowych dla swoich klientów, rozbudowuje usługę Next Business Day + 1. Opcja gwarantuje, że w przypadku wystąp