Do firmy Acronis, wiodącego dostawcy łatwych w obsłudze rozwiązań do odzyskiwania danych po awarii i ich ochrony w środowiskach fizycznych, wirtualnych i chmurowych, dołączył Alan Laing. Objął on stanowisko wiceprezesa w reg
Opakowanie kluczem do serc klientówWarszawa, 13 lutego 2020 – Walentynki to, obok Bożego Narodzenia i Wielkanocy, najbardziej dochodowe święto w Polsce. Według wyliczeń analityków Open Finance w ubiegłym roku każdy Polak wy
Oprogramowanie G DATA chroni internautów przez mailem i wirusem z fałszywej strony fotka.plPopularny polski serwis społecznościowy Fotka.pl padł ofiarą internetowych przestępców. Od kilku dni w sieci krążą niebezpieczne wia
Informacja dla mediów, 10 września 2020RAZEM, CHOĆ OSOBNOPremiera projektu “Connected” w Muzeum Designu w LondynieWystawa w dniach 11 września – 11 października 2020 rokuMaria Jeglińska prezentuje „Arco” z wiśni am
Firmy w Polsce chcą się rozwijać – 33 proc. z nich planuje wprowadzić na rynek nowy produkt bądź usługę[1]. Żeby osiągnąć swoje cele potrzebują łatwego dostępu do informacji oraz wsparcia procesów decyzyjnych. Wł
Rośnie popularność e-księgowości i elektronicznego obiegu dokumentówKonieczność pracy zdalnej, dystansowanie społeczne, wiele nowych i nie zawsze precyzyjnych regulacji wprowadzonych w ramach tarczy antykryzysowej – wszystk
Arbitraż online alternatywą dla sądów powszechnychWedług różnych szacunków arbitraż online jest nawet o 70% tańszy od tradycyjnych sądów, szczególnie w przypadku spraw, w których wartość sporu przekracza 200 tys. złot
Informacja prasowaWarszawa, 26. 04.2018Motywowanie i docenianie pracowników jest podstawą do zbudowania zaangażowanego zespołu. Osoby, które czują, że ich praca zostaje zauważona i pochwalona, z większym entuzjazmem podchodz
Zgodnie z raportem firmy Forrester „How To Build A Healthcare IoT Platform”, dyrektorzy ds. informatyki w placówkach medycznych powinni stworzyć strategie wdrażania IoT lub ryzykować utratę rynku na rzecz bardziej zaan
Warszawa, 11 lutego 2020 r.Sztuczna inteligencja dopuszczona do głosuBoty szturmem zdobywają obsługę klientaSztuczna inteligencja szturmem wdziera się w coraz to nowe dziedziny naszego życia. Już 90 % Polaków dostrzega obecn