Data publikacji: 2019-12-21
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Rozszerzona rzeczywistość wkracza do działań marki Electrolux
Kategoria: IT i technologie, LIFESTYLE
Rozszerzona rzeczywistość wkracza do działań marki Electrolux
Eksperci Electrolux w oparciu o najnowsze trendy rynkowe zastosowali w swoich działaniach promocyjnych niezwykłą technologię, która pozwala odbiorcy przenieść się w wirtualny świat marki i zapoznać z nowością produktową. Marka prezentuje rozszerzoną rzeczywistość (AR), w aplikacji stworzonej dla nowego odkurzacza pionowego Pure Q9.
Rozszerzona rzeczywistość dla Electrolux Pure Q9, dzięki połączeniu cyfrowego świata z rzeczywistym, umożliwia konsumentom zapoznanie się z nowym produktem marki w całkiem nowy i niekonwencjonalny sposób. Dzięki obrazowi 3D możemy nie tylko zobaczyć i obejrzeć produkt z każdej strony oraz zapoznać się z jego wyglądem, ale także w sposób rzeczywisty sprawdzić, jak odkurzacz będzie prezentował się w naszej przestrzeni domowej.
Aby rozpocząć korzystanie z wizualizacji produktu w środowisku rozszerzonej rzeczywistości (AR) wystarczy otworzyć stronę www.electroluxarexperience.com na dowolnym urządzeniu mobilnym (Android i iOS)
źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
Hashtagi: #IT i technologie #LIFESTYLE