Zbliżające się święta sprawiają, że zaczynamy się zastanawiać czym obdarować najbliższych. Najczęściej jednak decyzje te zostawiamy na ostatnią chwilę, jak co roku denerwując się, że nie pomyśleliśmy o tym wcześnie
Wraz z aktualizacją programów Symfonia Mała Księgowość i Symfonia Start Mała Księgowość, która dostępna jest od połowy stycznia br., pojawiła się możliwość automatycznego przekazania 1 proc. pod
Informacja prasowaWarszawa, 13.12.2017 r.Francja najbardziej niebezpiecznym kierunkiem dla polskich kierowcówZagraniczne drogi uznawane są za bardziej niebezpieczne od tych krajowych. Ponad 60 proc. kierowców, właścicieli i os�
Warszawa, 19 grudnia 2012 – Kingston Digital Europe Ltd. – spółka należąca do Kingston Technology Company, niezależnego światowego lidera na rynku pamięci, poinformowała o wprowadzeniu na rynek urządzenia Wi-Drive® o poje
Kroll Ontrack upraszcza migrację danych polskich firm na Microsoft Exchange 201002/03/2010 | 13:21 | Kroll OntrackInżynierowie firmy Kroll Ontrack stworzyli oprogramowanie, które wspomoże polskie firmy korzystające z najnowszego
Wspólna oferta HP i COMARCH-CDN dla małych i średnich firm10/12/2002 | 13:16 | ComArch S.AHP i COMARCH-CDN podpisały umowę o współpracy marketingowejFirmy HP i COMARCH-CDN poinformowały o podjęciu wspólnych działań marke
Efekty niemal rocznej pracy 150-osobowego zespołu realizującego w Toruniu film „Snufit” stanęły pod znakiem zapytania, kiedy podczas archiwizacji uszkodzeniu uległ jedyny dysk z materiałem filmowym. To nie pierwszy w historii
Sklepy TOY Planet z bezpieczną i profesjonalną siecią dzięki rozwiązaniom ZyXELaLibrum IT, firma świadcząca usługi hostingu aplikacji biznesowych oraz danych, dokonała wdrożenia produktów marki ZyXEL u swojego klienta – w
Dzisiaj, 17 stycznia 2012 roku, Alex Pinchev, były President of Global Sales, Services and Field Marketing w Red Hat, rozpoczął swoją kadencję jako President i Chief Executive Officer w Acronis Inc. Podczas ostatnich 12 miesięcy
Warszawa, 11 lutego 2020 r.Sztuczna inteligencja dopuszczona do głosuBoty szturmem zdobywają obsługę klientaSztuczna inteligencja szturmem wdziera się w coraz to nowe dziedziny naszego życia. Już 90 % Polaków dostrzega obecn